معرفی بهترین مناطق استانبول و محله های ارزان
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

معرفی بهترین مناطق استانبول و محله های ارزان 

به دلیل رفت و آمد زیاد گردشگران خارجی در این شهر اغلب مردم به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند. اما در ماه اوت سال 2018 در قوانین خرید املاک و مستغلات برای متقاضیان خارجی در ترکیه تغییر ایجاد شد و متقاضیان به جهت خرید در شانزده استان از استانهای این کشور دیگر ملزم به اخذ تأییدات و مجوزهای نظامی و امنیتی نیستند؛ در حال حاضر سرمایه داران خارجی متقاضی خرید املاک و مستغلات در ترکیه پس از تأیید کلیه مستنداتشان این مجوز را دارند که مبلغ و فی ملک مورد نظرشان را به فروشنده پرداخت نموده و ملک یا املاک مطلوبشان را به سند 6 دانگ به نام خودشان تصاحب نمایند. بنابراین دقت کنید که در پرداخت قسط این خانه ها اهمال نکنید چون در غیر این صورت مصادره خواهد شد. بنابراین برای تخمین حداقل سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک با ما همراه باشید. اگر شما قصد دارید فقط چند روز در ترکیه بمانید و در این مدت به جای هتل و مسافرخانه می خواهید خانه اجاره کنید، بهتر است بدانید حداقل زمان اجاره منزل روزانه در ترکیه، یک هفته است و اجاره نامه ای نوشته نمی شود.

{Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خانه در ترکیه}

قیمت ملک در ترکیه به پول ایران از آن جهت حائز اهمیت است که میتوانید حداقل سرمایه لازم را تخمین بزنید. اجاره سالانه خانه در ترکیه یکی از روش های اخذ اقامت در این کشور می باشد که مهاجران و اتباع خارجی با استفاده از آن می توانند در ترکیه ساکن و مقیم شوند. در این شرایط می توانید خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان داشته باشید کافی است که از وام های بانکی استفاده کنید. هنگامیکه اولین قبض آبونمان خود را دریافت می کنید، برای کنتور برق و سپرده اضافه باید مبلغی بین 100 تا 500 لیرترکیه پرداخت نمایید. اگر خانه خود را بصورت نوساز خریداری کرده و بعد از ۱ یا ۲ سال، اقدام به فروش کنید، احتمالا از مبلغ پرداخت شده ی اولیه، ۱۰ الی ۱۲ درصد کمتر بفروش خواهد رسید. وقتی از شرکت سازنده واحد صفر را خریدداری می کنید، مزایای زیادی دارد، شما نگران کلاهبرداری، وام داشتن سند، توقیف اموال و غیره نیستید.

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید خانه در ترکیه دیوار|خرید خانه ترکیه}

خرید خانه در ترکیه از آنجایی که شما با قوانین کشور ترکیه آشنا نیستید به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد قطعی برای این کار را داشته باشید با یک موسسه معتبر اقدام به خرید ملک نمایید. به عنوان مثال اگر برای خرید یک خانه 80 متری اقدام کردهاید. اگر مایل به خرید خانه در استانبول و اقامت در یک مجتمع شیک و لوکس که به بهترین حالت ممکن ساخته شده و دارای تمامی امکانات رفاهی و امنیتی و معماری متفاوت و منحصر به فرد و دید عالی در این منطقه یعنی باسین اکسپرس هستید ما به شما بازدید از این مجتمع را پیشنهاد می کنیم. در مرحله ای که قرار است سند ملک به فرد خریدار منتقل شود 4 درصد از ارزش کل ملک به عنوان مالیات و عوارض از طرفین معامله گرفته می شود. این مقدار را به صورت توافقی، خریدار و فروشنده می توانند نصف نصف و یا هر طور دیگری پرداخت کنند. پاسخ: طبق قانون، حق الزحمه مشاور املاک نباید بیش از 2 درصد از قیمت فروش ملک و مالیات بر ارزش افزوده باشد، این مبلغ توسط خریدار پرداخت می شود. بنابراین سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف در حوزه املاک و مستغلات در ترکیه سرمایه گذاری کرده و این بخش از بازار را رونق بخشیدهاند.

بنابراین یک خانه 50 متری در ترکیه حدود 250.000 لیر ترکیه هزینه خواهد داشت. در ضمن فرآیند دارای دریافت اقامت نیز بسیار سریع و کم هزینه است. این قضیه بسیار مهم است و لازم است دقت عمل را به خرج دهید. گرانترین منطقه ی استانبول بشیکتاش با ۱۰۶۴۶ لیر (تقریبا ۲۵٫۵ میلیون تومان ) و در منطقه ی بشیکتاش گرانترین محله Bebek با میانگین قیمت ۴۷۴۱۷ لیر (۱۱۸ میلیون تومان) است در واقع Bebek گرانترین نقطه ی ترکیه هم محسوب می شود که در بخش اروپایی استانبول در کنار تنگه ی بوسفور قرار دارد. یک راه باریک که انشعابی از بویوک دِره است از میان جنگل و قنات ها می گذرد و به ساحل های مشهور کیلیوس واقع در دریای سیاه می رسد. کاخ زیبای چراغان نیز که از قصرهای دوران عثمانی است در ساحل اروپایی بسفر و در میان محله های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول قرار دارد. امروزه اقامتگاه ساحلی آتاتورک در این ساحل به موزه بدل شده و می توانید در بازدید خود سری هم به آن بزنید. استانبول شهری که نصف آن در اروپا و نصف دیگرش در آسیا واقع شده، بزرگترین شهر ترکیه با مساحتی بالغ بر 2500 کیلومتر مربع با جمعیتی حدود 16 میلیون نفر به عنوان مرکز فرهنگی، اقتصادی و قطب صنعتی کشور ترکیه محسوب میگردد.

منبع: خرید ویلا در ترکیه





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: